Belangrijk – COVID19:

Boek géén online consultatie indien u infectieuze klachten vertoont (hoesten, keelpijn, verkouden, hoofdpijn, spierpijnen, koorts, kortademigheid…), maar neem eerst telefonisch contact op. Wegens enorme drukte kan het zijn dat u even geduld moet hebben, wij vragen daarvoor uw begrip.

Wie lichte symptomen heeft en twijfelt mogelijks een test nodig te hebben kan dit ook nagaan via een zelfevaluatietool: https://sat.info-coronavirus.be/nl/formulier/sat Na het invullen van het evaluatieformulier kan u zelf een testcode aanmaken. Blijf in quarantaine tot het resultaat gekend is.

Voor algemene vragen kan u terecht bij: https://www.info-coronavirus.be/ of 0800 14 689

Voor vragen ivm contactopvolging:  02 214 19 19

Voor vragen ivm COVID-certificaten: 078 78 78 50

Voor vragen ivm vaccinatie: 1700

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Belangrijk – COVID19:

Voor vragen ivm contactopvolging:  02 214 19 19